Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Regulamin

Sklep internetowy, działający pod adresem www.audioplan.pl, prowadzony jest przez firmę Nuta PR Piotr Grycner, zarejestrowaną przez Wójta Gminy Lesznowola z numerem ewid. 113883, nr NIP: 113-233-80-96, nr REGON: 141474734, z siedzibą w Łazach ul. Różana 2, 05-552 Wólka Kosowska.

Regulamin sklepu

  1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.
  2. Zamówienia są przyjmowane przez stronę www.audioplan.pl, telefonicznie (022) 401 39 69 oraz drogą mailową audioplan@audioplan.pl. Po złożeniu zamówienia klient dostaje e-mailem informację o jego przyjęciu z prośbą o potwierdzenie. Realizacja zamówienia rozpoczyna się:
    a) w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze - po tym, jak do sklepu dotrze od klienta e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia
    b) w przypadku zamówień płatnych przelewem - w chwili dotarcia przelewu opłacającego zamówienie na konto sklepu.
  3. Do każdego zamówienia dołączana jest faktura VAT.
  4. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu otrzymania e-maila potwierdzającego wysyłkę zamówionych towarów.
  5. Klient może wycofać złożone zamówienie telefonicznie pod numerem lub e-mailem pod adresem audioplan@audioplan.pl
  6. Klient nie może anulować zamówienia, które już zostało wysłane.
  7. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili potwierdzenia przez klienta zamówienia. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany ceny poszczególnych towarów nawet po złożeniu zamówienia. O każdej zmianie poinformujemy Państwa przed wysyłką towaru. Ewentualna zmiana ceny umożliwia obu stronom odstąpienie od  umowy kupna sprzedaży. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
  8. Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób.
  9. Przy każdym towarze podany jest czas realizacji zamówienia. Jest to czas, który upływa od złożenia zamówienia do chwili wysłania zamówionych towarów ze sklepu, przy czym uwzględniane są tu tylko dni robocze. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości, tzn. po upływie czasu najdłuższego z podanych. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany czasu realizacji zamówień, których czas dostawy wynosi powyżej 3 dni, gdyż produkty z takim czasem realizacji sprowadzane są na zamówienie.
  10. Produkty sprowadzane są na zamówienie. Sklep nie gwarantuje realizacji zamówienia, jeśli wyczerpie się nakład produktu lub żaden z dostawców nie będzie mógł danego produktu dostarczyć. W takiej sytuacji zamówienie zostaje anulowane i ewentualne wpłacone przez klienta pieniądze zostają zwrócone w całości na wskazane konto.
  11. Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji + czas dostawy
    Przesyłki dostarcza:
    Poczta Polska - przesyłka priorytetowa, czas dostawy 2 dni
    Kurier UPS - czas dostawy do 2 dni
  12. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
    - przy odbiorze: należność pobiera listonosz lub kurier;
    - przelewem bankowym na konto sklepu.
  13. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku  "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.
    Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony i znajduje się w oryginalnym opakowaniu. Zamówienia na produkty sprowadzane zza granicy (czas realizacji 14 dni) są "zamówieniami specjalnymi" i nie podlegają temu prawu, jednak każda reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie.
  14. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymaną wraz z nim fakturą VAT. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub. Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
  15. Jeśli cena towaru wynosi 0,00pln, o cenę towaru należy pytać drogą mailową.
  16. Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.
  17. Reklamacje:
    Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien odesłać go przesyłką pocztową pod adresem sklepu Nuta PR Piotr Grycner, Łazy, ul. Różna 2, 05-552 Wólka Kosowska.
  18. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
    Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę VAT oraz informację o wadzie produktu. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych od ich wpłynięcia.
    Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
  19. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.
  20. Zamieszczone na stronach sklepu produkty wraz z cenami nie stanowią oferty, lecz zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 kodeksu cywilnego.
  21. Zawartość sklepu nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 543 kodeksu cywilnego.
  22. Ceny towarów znajdujących się w ofercie sklepu wyrażone są w złotych polskich, zawierają podatek VAT i są cenami brutto.
  23. Ceny nie obejmują kosztów przesyłki, które są podawane przy każdym produkcie oddzielnie.
do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl